Raimo Poom kirjutab Eesti Päevalehes, et transport toodab juba praegu rohkem CO2, kui 2020. aastaks seatud piir lubab. CO2 maks või soodustus on tõhusaim viis suunata säästvamate autode ostmisele.
Täna tutvustatakse avalikkusele valitsuse juures tegutseva säästva arengu komisjoni egiidi all valminud säästva transpordi raportit.
Esindusliku eksperdirühma tehtud põhjaliku analüüsi tulemused ja soovitused on riigi senise üsna leige transpordipoliitika kujundamise taustal liialdamata öeldes julged. Nii tõdetakse, et riik ei saa endale lubada jätkuvat pea liiva alla peitmist aina süveneva ja kulukama autostumise probleemi eest. Selleks et vähendada transpordisektori suurt energiakulu ehk suurendada säästlikkust, on praegu paras aeg vaadata otsa selgetele meetmetele, mis suunaksid inimesi liiklema väiksema kütusekuluga.Loe edasi: http://www.epl.ee/artikkel/591587Tutvu raportiga siit.