Riigi valimisteenistus ostab 6600 euro eest kolme sotsiaalmeedia mõjuisiku käest teenuseid, et viia info valimiste kohta noorte valijateni.
Oktoobris toimuvate kohaliku omavalitsuse volikogu valimiste eel kasutab riigi valimisteenistus ühe kanalina sotsiaalmeedia mõjuisikuid, et tõsta noorte valijate teadlikkust.
Riigi valimisteenistuse juht Arne Koitmäe ütles ERR-ile, et valimisteenistus teeb koostööd kolme mõjuisikuga ning seeläheb kokku maksma 6600 eurot.
"Eesmärk on jõuda sihtrühmani, kelle valimisaktiivsus on statistiliselt madalam, kuid kelle igapäevane sotsiaalmeedia kasutus on kõrge. Selline lähenemine võimaldab edastada valimistega seotud olulist infot noortele neile tuttavas ja usaldusväärses keskkonnas," sõnas Koitmäe.
Üks valimisteenistuse sotsiaalmeediapartnereid on Markus Kristofer Sinivee, kes oma Tiktoki kanalil Markus On The Street inimesi intervjueerib ning kellega valimisteenistus allkirjastas lepingu möödunud nädalal.
Loe lähemalt:https://www.err.ee/1609808241/valimisteenistus-ostab-6600-euro-eest-tiktokkeritelt-kampaaniat