Tartu Ülikool otsib riigihankega reklaamifirmat, kes 1,3 miljoni euro eest viiks läbi kala ja kalatoodete tarbimist edendava kampaania. Selle tagajärjel peaks inimesed hakkama rohkem kala sööma ning vabanema eelarvamusest, et kala on kallis ja kalatoidud keerulised.
Sellel nädalal algatatud riigihanke eesmärk on leida professionaalne reklaamiagentuur, kes viiks läbi turunduskampaania kala ja kalatoodete tarbimise edendamiseks Eestis. Selleks peab agentuur tegema ideelahenduse, organiseerima kõik vajalikud allhanked ja kampaania läbi viima.
Kampaania siht on väärtustada kala kui tervislikku ja maitsvat toorainet ning tuua kala ja kalatooted rohkem fookusesse: tõsta kala tarbimist olemasolevates tarbijates, tutvustada erinevaid kalaliike ning innustada kala sööma ka lapsi ja noori.
Loe lähemalt:https://www.err.ee/1609775043/tartu-ulikool-otsib-1-3-miljoni-eest-kalasoomise-massidesse-viijat