23.05.06 Äripäevas kirjutab Martin Hanson, et Rootsi maksuamet filmis oma kampaania, mis kutsub rootslasi makse korralikult tasuma, Eestis, et maksude ja töötasude pealt kokku hoida.
Rootsi maksuamet hoidis raha kokku Ajaleht Ekspressen kirjutas eelmisel nädalal, et populaarse Rootsi koomiku Johan Wahlströmiga reklaamid, mis peaksid ärgitama inimesi kiiremini ja korrektsemalt makse maksma, oleks läinud Rootsis tootes 50-100% kallimaks. Eestis tehti reklaamklipp valmis 2,5 miljoni krooniga. Rootsi maksuameti pressiesindaja Björn Tennholt sõnas, et peamine põhjus, miks reklaamid Eesti valmistati, on siinsed väikesed palgad. "Samuti mõjutasid maksud, sest Rootsi on äärmiselt kõrgete maksudega riik," sõnas Tennholt.
Eesti maksuamet ei kasuta reklaamklippe Maksu- ja tolliameti pressiesindaja Liis Plakk ütles, et Maksu- ja Tolliamet ei ole maksude maksmisega seotud hoiakute muutmiseks seni reklaami kasutanud. "Ühelt poolt tuleneb see asjaolust, et hea reklaami tootmine ja meediakanalitesse paiskamine on kulukas, ja teiselt poolt vajab maksudega seotud sõnumite inimesteni viimine probleemikesksemat ja põhjalikumat käsitlust," ütles Plakk. Täpsemalt loe: http://www.aripaev.ee/3229/uud_uudidx_322906.html Paberkandjal lk 3.