iconJuurdepääsetavus
Maksumaksja koolitused: Aastaaruanne 2023 ja maksud 2024 Registreeri / loe lähemalt

Maksu- ja Tolliamet tänab kliente tagasiside eest

Maksu- ja Tolliamet tänab kliente tagasiside eest

Rubriik: MTA

Maksu- ja Tolliamet (MTA) rakendab uut pretensioonide käsitlemise süsteemi, lisaks klientide murede lahendamisele, kasutab amet tagasisidet oma töö parendamiseks ja töötajate koolitamiseks. Selle aasta juulist MTA-s kehtima hakanud kliendipretensioonide käsitlemise kord näeb ette tagasiside põhjalikku analüüsi ja probleemide tsentraalset lahendamist. "Täname kliente oma murede jagamise eest, sest mõistame, et igasugune tagasiside on abiks, et teenindusorganisatsiooni arendada ja teenindust paremaks muuta," rääkis MTA teenindusosakonna juhataja Reet Reismaa. "Pretensioonid lahendame kliendikeskselt ja hindame oluliseks klientidega suhtlemist," lisas Reismaa.

Sel aastal on klientide pretensioonide abil täiendatud MTA kodulehte internetis, samuti veebikeskkonda e-maksuamet/e-toll.

Pretensioonidest saadud informatsioon on suureks abiks, et täiustada ameti töökorraldust, tõsta teeninduskvaliteeti ja parendada avalikke teenuseid. Nii on teenistujaid koolitatud klientidega suhtlemise osas, samuti täiendatud tööalaseid juhendeid, näiteks tax-free kaubanduse kohta. "Enne uue korra kehtestamist menetlesid kliendipretensioone kõik struktuuriüksused, kellele pretensioon saabus. Nüüd aga jõuavad klientide etteheited kõik MTA teenindusosakonnale, mis vastutab pretensioonidele parima lahenduse leidmise eest," selgitas Reet Reismaa.

2007. aasta esimese üheksa kuu jooksul on Maksu- ja Tolliametis lahendatud 31 pretensiooni, millest 13 puhul oli tegemist põhjendamata kaebustega, 9 olid põhjendatud ja 9 osaliselt põhjendatud. Pretensiooniks peab maksuhaldur kliendi kirjalikku või suulist pöördumist, mis väljendab rahulolematust teenuse, infokanali, teeninduskoha, protseduuri, töökorralduse või ametniku tegevuse kvaliteedi suhtes. Klientidele vastatakse 30 kalendripäeva jooksul.Pretensioonide hulka ei kuulu MTA juristide pädevusse kuuluvad õiguslikud vaided, samuti kaebused kohtuvälise menetleja tegevuse peale.

Maksu- ja Tolliameti eesmärk on olla kliendikeskne ja usaldusväärne teenindusorganisatsioon, kus käsitletakse pretensioone õiglaselt ja objektiivselt ning pakutakse klientidele kiireid ja parimaid võimalikke lahendusi probleemide lahendamiseks. MTA kodulehele on loodud tagasisideinfo rubriik: http://www.emta.ee/?id=21926, mida kliendid järjest aktiivsemalt kasutavad.Klientide teemal vaata lisaks EML juhatuse esimehe Lasse Lehise artiklit 2007. a augustikuu ajakirjas MaksuMaksja:http://www.maksumaksjad.ee/modules/smartsection/item.php?itemid=375

Tooted ja teenused

Lisaks liikmete teenindamisele (vt link Teenused liikmetele) osutab EML ka muid tasulisi teenuseid nii liikmetele kui mitteliikmetele. EML liige saab kõigi teenuste puhul hinnasoodustust.

Õigusabi

Maksualane õigusabi ja konsultatsioonid, Maksuhalduri haldusakti ja toimingu vaidlustamine, Esindamine kohtus, Maksuõiguslike küsimuste analüüs.

Loe lähemalt

Personaalne koolitus

Pakume huvilistele võimalust saada EML juristidelt või meie koolitusprogrammi lektoritelt personaalset koolitust kliendi poolt soovitud ajal ja kohas.

Loe lähemalt
eml

Maksumaksja koolitused:
Aastaaruanne 2023 ja maksud 2024

Raamatupidamise aastaaruanne majanduslanguse ajal: kuidas kajastada raamatupidamiskohustuslase “head” või “halba” finantsseisundit, millistele asjaoludele peaks pöörama rohkem tähelepanu. Räägime ka raamatupidaja vastutusest.

Maksuseaduste muudatused aastatel 2024-2027, nende mõjud ja praktiline rakendamine.

Registreeri / loe lähemalt
eml

Astu EML liikmeks

Taga enda ettevõttele aastaringsed teadmised ning soodustused maksualastel teemadel. Tasuta ajakiri MaksuMaksja ja maksuseaduste kommentaaride kogumik.

Loe lähemalt

Reklaam

Pakume võimalust avaldada reklaami ajakirjas MaksuMaksja, samuti EML veebilehel, publikatsioonides ning koolitusmaterjalides.

Loe lähemalt
Maksupood

Ajakirja MaksuMaksja tellimine

Ajakirja MaksuMaksja tellimine

Perioodid: 3 kuud - 1 aasta
Hinnad:
3 kuud - 10.80 €, 6 kuud - 19.80 €
12 kuud - 35.40 €

Esita tellimus
Maksupood

Maksuseaduste kommentaaride kogumik 2022 tellimine ja 2023 ettetellimine

Maksuseaduste kommentaaride kogumik

Liikmetele: Tasuta (v.a. Baasmäär)
Lisaeksemplar liikmele: 12 €
Tavahind: 25 €
2023 ettetellimine: 15 €

Esita tellimus