Kas klassikalised tooted, nagu on Kirde sai ja viinerid, jäävad trendikamate valikute varju? „Klassikalise saia müük on mõnevõrra vähenenud ning rohkem ostetakse leibasid, nisujuuretisega tooteid, sealhulgas ciabatta'sid,“ sõnab Eesti Pagari müügidirektor Marko Üle.
Elukalliduse kasv ei ole eestlaste ostukäitumist päriselt tagasihoidlikumaks muutnud – poelettidel konkureerivad klassikalised tooted üha enam trendikamate ja kallimate alternatiividega. Valge sai kaotab turuosa, samal ajal kui ciabatta’d ja rukkipalaleivad võidavad tähelepanu. Lihasektoris püsivad viinerid ja keeduvorstid kindlate liidritena, kuid lisandväärtusega tooted, nagu prosciutto ja salaamid, leiavad lojaalseid tarbijaid.
Loe lähemalt:https://www.ohtuleht.ee/1143690/elukallidus-korraks-pausile-hinnatundlik-tarbija-otsib-ka-vaikest-luksust
Juurdepääsetavus