Kütusefirma Neste liigub lojaalsusprogrammide kaotamisega teise segmenti ning edaspidi jääbki tema tanklate postihind kliendikaarte kasutavate konkurentide omast mõni sent odavamaks, leiab kütusemüüja Alexela äriarenduse juht Tarmo Kärsna.
"Lühidalt öeldes on see, et mõnes tanklaketis ei ole lojaalsusprogrammi ja tanklaketi avalikud hinnad on [teistest] odavamad, Eestis eksisteerinud juba aastaid – nimetame siin Krooningut või Jetoili või siis Premium7 - neid tanklakette on päris palju, kes on sama ärimudeliga toimetanud nagu nüüd ka Neste teha soovib. Ainuke erinevus on selles, et Neste on ajalooliselt olnud niiöelda premium-bränd, premium-asukohtades ja siis ka vastavate teenustega. Ja nüüd järsku siis premium-asukohas, premium-brändi kuvandiga ettevõte muudab ennast – vabandust väljenduse eest – säästuoperaatoriks, et sul on kõik kliendid võrdsed ehk seda, et oled olnud pikaajaline Neste klient, ettevõte enam ei väärtusta," rääkis Kärsna neljapäeval ERR-ile.
Loe lähemalt:https://www.err.ee/1609789623/eesti-tanklate-postihinnad-voivad-nuud-erinevateks-jaadagi