Facebooki ja Instagrami emafirma Meta peab Euroopa Liidu uusi läbipaistvust nõudvaid regulatsioone mitterakendatavaks ning lubab oktoobrist peatada Euroopa Liidus oma platvormidel poliitiliste reklaamide näitamise, kirjutab Financial Times.
Meta teatas reedel, et ei luba oktoobrist oma platvormidel poliitilisi, valimisi ja sotsiaalseid teemasid puudutavaid reklaame.
Oktoobrist jõustub mullu vastu võetud Euroopa Liidu poliitilise reklaami läbipaistvuse määrus, mis kehtestab reeglid, kuidas veebiplatvormid võivad poliitilist sisu kasutajatele esitada.
Poliitreklaami määrusega soovib Euroopa Liit takistada info manipuleerimist ja välist sekkumist valimistesse, samuti isikuandmete töötlemist poliitilise reklaami hüvanguks.
Meta samm on kooskõlas ettevõtte viimase aja üha teravama suhtumisega Euroopa regulatsioonidesse, mille tehnoloogiahiid on võtnud alates Donald Trumpi tagasi valimisest. Metast on saanud üks suurimaid kriitikuid Euroopa Liidu digireeglitele.
Loe lähemalt:https://www.err.ee/1609754727/meta-lubab-uue-el-maaruse-tottu-keelata-oma-platvormidel-poliitreklaami