Harri Moritz kirjutab Kalevi uudisteportaalis, et asjatundjate arvates oleks Tallinna linnavolikogu ettepanekust naastrehvid keelustada otstarbekam “naastuperioodi” lühendada või naastrehvid maksustada.
“Oleme ministeeriumile välja pakkunud, et naastrehvide kasutamist tuleks reguleerida maksustamisega,” rääkis maanteeameti direktori asetäitja Villu Vane. Selle idee kohaselt viidaks naastrehvi hind samale tasemele lamellrehvidega, sundimaks inimesi tõsisemalt kaaluma viimaste kasutamist. Praegu on naastrehvid lamellrehvidest odavamad ning inimesed valikut tehes kaks korda ei mõtle. Teise võimaliku lahendusena pakkus Vane välja naastrehvide kasutusperioodi lühendamise.
Naastrehvide täielikku keelustamist maanteeamet ei poolda, sest maapiirkondades on naastrehvid hädavajalikud. Riigimaanteid on Eestis umbes 15 500 kilomeetrit, sellest üle 10 000 kilomeetri moodustavad sellised teed, kus talvel libedatõrjet tehakse vaid kohati ja sedagi ainult äärmuslikel juhtudel. Reaalselt tehakse neil teedel vaid lumetõrjet. Loe täpsemalt: http://www.kalev.ee/est/?news=956475&category=52