iconJuurdepääsetavus
Eesti ainus maksuajakiri MaksuMaksja. EML liikmed saavad ajakirja tasuta. Soovin tellida

Palo sõnul läks 200 000 eurot Eesti brändi loomiseks asja ette

Palo sõnul läks 200 000 eurot Eesti brändi loomiseks asja ette

Kopeeri viide
Rubriik: ERR

Ettevõtlusminister Urve Palo hinnagul on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) ligi 200 000 eurot Eesti uue brändi loomiseks kasutanud otstarbekalt.

Loe ERR-ist: http://uudised.err.ee/v/eesti/524c2040-7bb8-4fff-96ce-90116a60d81e/palo-sonul-laks-200-000-eurot-eesti-brandi-loomiseks-asja-etteLoe ka MaksuMaksjast: http://www.maksumaksjad.ee/modules/smartsection/item.php?itemid=1989