Värske uuring näitab, et Eesti elanike jaoks on toidukorvi kallinemine viimase aastaga muutunud oluliseks igapäevaseks mureks.
Tarbijate hinnatundlikkus on jõudnud rekordiliselt kõrgele – koguni 74 protsenti tunnistas, et sooduspakkumised mõjutavad nende ostuotsuseid väga tugevalt. Paljud küsitluses osalejad tõid välja, et hinnavõrdlused, ostude planeerimine ja harvemad poeskäigud aitavad kulusid kontrolli all hoida.
«Eesti inimesed otsivad üha enam võimalusi, kuidas igapäevaselt kokku hoida. Jaekettide roll pakkuda stabiilselt madalaid hindu ja laia valikut on konkurentsitihedal turul aina suurem. Tarbijad ei peaks kvaliteedi arvelt tegema järeleandmisi – see on rahva tervise seisukohalt üks olulisemaid aspekte, mille nimel pingutame Lidlis igapäevaselt,» ütles Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
https://majandus.postimees.ee/8316953/uuring-kinnitab-eestlased-tunnetavad-toiduhindade-tousu-aina-teravamalt