iconJuurdepääsetavus
14.11 Tallinnas - Uued maksud tulekul: maksud ja raamatupidamine aastal 2025 Ajakava

Tarbijakaitse nõu vajati enim finantsteenustega seoses

Tarbijakaitse nõu vajati enim finantsteenustega seoses

Kopeeri viide

Äripäev Online kirjutab, et jaanuaris helistati tarbijakaitseametisse kõige rohkem finantsteenuste pärast, peamiseks mureks olid probleemid laenude tagasimaksmisega, inkassofirmadega, liisingutega.

Tarbijakaitseamet koostas jaanuaris kaubandus- ja teenindusettevõtetele 326 kontrollakti. Kontrollimise põhjal tehti 7 ettekirjutust, 72 otsust väärtegude kohta kogusummas 44 140 krooni, suulise hoiatusega piirduti 7 korral, teatas amet. Teenustega seoses helistati 340 korral. Ka jaanuaris küsisid tarbijad kõige rohkem – 59 korral - nõu finantsteenuste osas (laenud, liisingud jms).

Tarbijatel oli probleeme laenude tagasimaksetega, inkassofirmadega, liisingute ja muu samalaadsega. Loe täpsemalt: http://www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=645f4ff2-266a-499b-a26e-aedb3c206a78 Vt ka: „Maksumaksja sõber on Tarbijakaitseamet ja maksumaksja vaenlane on Finantsinspektsioon“