Eelmisel neljapäeval kirjutasin Äripäevas, et Tallinna linnavalitsus on reklaamimaksule kehtestanud absurdse korra, mis sunnib maksumaksjat valima bürokraatia või teda ähvardava ebaõiglase rahatrahvi vahel. Linn otsustas probleemi lahendamise asemel demagoogilise eneseõigustamise kasuks, kirjutab tänases Äripäevas ajakirjanik Piret Reiljan.
Tallinna linnaruumis reklaami avaldavad ettevõtjad saavad 1. jaanuarist kehtiva määruse järgi kord aastas valida, kas deklareerivad oma reklaamimaksu kord nädalas, kuus, kvartalis või aastas. Oht sattuda maksuvõlglaseks tuleneb nõudmisest, et reklaamimaks peab olema deklareeritud ja makstud ettevõtja valitud perioodi alguses.
Teisisõnu peab ettevõtja iga valitud perioodi alguses oma tulevastest reklaamiplaanidest linnale teatama ning kui plaan enne perioodi lõppu muutub, näiteks otsustab ta püstitada mõne uue reklaami, saab ta seda teha üksnes maksuvõla hinnaga.Loe edasi: http://www.ap3.ee/opinion/2012/2/3/arvamus-tallinn-vilistab-ettevotjatele