Äripäeva juhtkirjas kirjutatakse, et Äripäeva hinnangul tõendab Tallinna maksueksperimentide ajalugu, et ettevõtja- ja maksumaksjasõbralikkus on viimane, mida linn makse kehtestades silmas peab.
Tallinn on otsustanud ettevõtjate kannatuse ja rahakoti taas proovile panna: uuest aastast kerkib reklaamimaks 12,5%, olles selle aasta alguses tõusnud 25%. Ettevõtjate hinnangul on linna küsitavad summad liiga suured ning maksukogumise kord ülearu keeruline. Reklaamimaksu kogumise bürokraatia on viinud selleni, et osa firmasid on välireklaami kasutamisest üldse loobunud, sest maksu deklareerimine on nii tülikas ja aeganõudev.Loe edasi: http://www.ap3.ee/?PublicationId=a388a18c-4f36-4ece-be65-db329e6caa4aLoe samast veel: "Reklaamimaks paneb Kaubamaja sundseisu": http://www.ap3.ee/article/2012/9/10/reklaamimaks-paneb-kaubamaja-sundseisu