Eesti inimesed on tuleviku suhtes pessimistlikumaks muutunud, selgub värskest Kantar Emori uuringust.
Kui selle aasta mais arvas 39% täisealistest elanikest, et nende majanduslik olukord järgneva aasta jooksul mõnevõrra või tunduvalt halveneb, siis novembris arvab nõnda juba 51% vastajatest.
Ettevaatlikkus paistab silma ka tarbimisotsustes. Hinnatõusu tõttu on suuremaid kulutusi edasi lükanud 62% vastajatest, mais oli see näitaja 51%. Ostud on vähenenud kõikides kaubagruppides, mille tarbimist on võimalik edasi lükata. Võrreldes eelmise aasta novembriga on kõige enam langenud elektroonika (29% pealt 18%-le) ja raamatute (20% pealt 12%-le) ostjate osakaal.
Loe lähemalt:https://arileht.delfi.ee/artikkel/120103902/napud-pohjas-eestlased-on-aastatagusega-vorreldes-muutunud-markimisvaarselt-kokkuhoidlikumaks