Eestis kümmekonna kohaliku tootjaga alustanud Lidl teeb tänaseks koostööd 80 Eesti toidutootjaga. Ettevõtte avalike suhete spetsialist Kaspar Kütt möönab intervjuus Maalehele, et nõuded Lidli riiulitele pääsemiseks on ranged, kuid nende täitmine avab uksed kogu Lääne-Euroopa turule.
Lidli külastajatele on silma jäänud, et Eesti toodete valik Lidli poodides on viimasel ajal märgatavalt kasvanud. Kui lihtne on kodumaisel tootjal teie valikusse pääseda?
Lidli esmane suund on pakkuda eeskätt Lidli enda sortimenti ja omatooteid, mis on üpris erinev teiste Eesti poodide kaubavalikust. Peaaegu 90% ongi meil oma kaubamärgi tooted, aga kui Lidl Eestis alustas, oli kümmekond Eesti tootjat juba kaubavalikus.
Loe lähemalt:https://maaleht.delfi.ee/artikkel/120414582/lidl-muub-juba-80-eesti-tootja-kaupu-keti-karmide-nouete-taitmine-on-uhtlasi-voti-valismaa-turgudele
Juurdepääsetavus