Võrreldes eelmise aasta II kvartaliga on 66,3% vähenenud nende isikute arv, kes esitavad vigadega tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioone. Vigadega käibemaksu deklaratsioone on vähem 54,4%.
Hilinemisega deklaratsioone esitanute arv on vähenenud tulu- ja sotsiaalmaksu puhul 26,7% ja käibemaksu puhul 40%. Edasiminekut võib täheldada töös käibemaksu deklaratsiooni mitteesitajatega.
Vastav näitaja on aastataguse ajaga võrreldes langenud 47,3%.Hea töötulemuse aluseks on MTA pidev kontroll, aga ka kasutusele võetud hilinejate e-kirjaga teavitamine, millega tuletatakse neile meelde lähenev deklaratsioonide esitamise tähtaeg. Samuti saavad meeldetuletuse uued, äsja registreeritud käibemaksukohustuslased.Tänu jätkuvalt mugavale ja kiirelt kättesaadavale teenusele läbi e-maksuameti/e-tolli külastab MTA teeninduskeskusi järjest vähem inimesi. Selle aasta II kvartalis oli kliendikülastusi kokku ligi 65 tuhat, aasta tagasi samal ajal pisut üle 78 tuhande. Seega on külastused vähenenud üle 17%.
Kõige enam on kahanenud kliendikülastuste arv Lääne maksu- ja tollikeskuse tööpiirkonnas - koguni üle 20%. Juba üle 97% kõigist tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioonidest esitatakse elektrooniliselt (aasta tagasi oli see näitaja veidi üle 94%) ning 98% kõigist käibemaksu deklaratsioonidest (aasta tagasi üle 95% ).E-maksuameti/e-tolli teenust hinnati OÜ Eesti Uuringukeskus läbi viidud MTA kliendirahulolu uuringus kõige kõrgemalt 4,4 palliga 5-st võimalikust. Üldine rahulolu MTA teenindamisega on samuti kõrge - 4,1 palli. Kõrgeima keskmise hinnangu pälvisid aga ametnike viisakus (4,5), informatsiooni asjakohasus (4,3) ja ametnike kompetentsus (4,2).