Uus lahendus jõudis klientideni plaanitust varem.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Madis Eesmaa sõnas, et kuigi esialgselt oli plaanis lisada vanusetuvastuse võimalus uue aasta alguses, siis klientide huvides sai see loodud märksa varem.
„Eesmärk oli luua lahendus, mis toimib sujuvalt ja intuitiivselt,“ sõnas Smart-ID lahenduse integreerinud partneri StrongPointi võtmekliendihaldur Anton Martšenko.
Vanusepiiranguga toodet ostes saab inimene kassas ise valida, kas kutsuda teenindaja või skaneerida QR-koodi, mis suunab ta Smart-ID rakendusse vanust kinnitama.
Loe lähemalt:https://arileht.delfi.ee/artikkel/120422759/enam-ei-pea-teenindajat-ootama-rimi-iseteeninduskassades-saab-tuvastada-vanust-smart-id-ga
Juurdepääsetavus