Enam kui kahe kolmandiku Eesti regulaarsete e-ostlejate jaoks on hind ostuotsuste tegemisel kõige olulisem tegur.
Lausa rohkem kui pooled e-ostlejad ootavad ostlemiseks pikisilmi suuri ostupühasid, selgus e-kaubanduse uuringust. Hind on ostuotsuse tegemisel märgilisema kaaluga väiksema sissetulekutega tarbijate jaoks.
„Inflatsioon ja hinnasurve on juba mõnda aega muutnud tarbijate prioriteete ning soodne hind kaalub sageli üle kõik muu. Eesti e-ostlejatest teeb 74% ostuotsuse hinnale tuginedes, mis on 6 protsendipunkti kõrgem kui Euroopa keskmine,“ selgitas pakiveoettevõtte DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd.
Loe lähemalt:https://arileht.delfi.ee/artikkel/120416040/eesti-tarbijad-on-euroopa-liidu-hinnatundlikumad-eestlane-planeerib-suured-ostud-allahindluste-ajaks
Juurdepääsetavus