Kuna Bolt ei suutnud tõendada, et kahju tekkis tarbija tegevuse tagajärjel, leidis tarbijavaidluste komisjon, et tarbija ei vastuta väidetud kahjustuse eest. Seejuures tõi komisjon välja olulised märkused, mida Bolt edaspidi kahjunõudeid esitades jälgida võiks.
Tarbijavaidluste komisjon arutas kahjuvaidlust, milles Bolt süüdistas Bolt Drive’i rendiauto kasutajat auto rikkumises. Tarbija kasutas 13. juunil 2025 Tallinnas rendiautot ja tagastas selle enda kinnitusel samas seisukorras, milles ta selle kätte sai. Seejuures märkis ta, et auto oli juba enne sõitu must ja tolmune. Tarbija tegi enne ja pärast sõitu auto ümber ringkäigu ega märganud ühtegi kahjustust. Viis päeva hiljem võttis Bolt temaga ühendust, väites, et auto on avariiline ja juba paranduses. Bolt esitas tarbijale remondiarve ning ähvardas inkassoga, kui ta seda ei tasu.
Loe lähemalt:https://arileht.delfi.ee/artikkel/120412348/bolt-ahvardas-rendiauto-kasutajat-inkassoga-kuigi-tekitatud-kahjud-polnud-piisavalt-toendatud
Juurdepääsetavus