Eesti teedeehituse hetkeolukorda iseloomustavad tumedad toonid - oleme eelarveliste vahendite poolest 15-20 aasta taguses ajas ning ehitusmahtude poolest taasiseseisvunud Eesti ajaloo algusaegades.
Järjest vähenevad tööde mahud, aina kasvav bürokraatia ja sisuliste lahenduste leidmise asemel pidev juriidiliste lahingute pidamine advokaate abil viib sektori olukorda, kus oma ala spetsialistid lahkuvad töölt vähem pingelisematele ametitele. Tulevikku vaadates tähendab see seda, et kui rahalaevad teedeehitusse tagasi peaksid jõudma, on meil tõsine puudus kompetentsetest töötajatest. Kuigi on võimalik, et lähiaastatel suurenevad Rail Balticu ehitusmahud, ei muuda see paremaks teedesektori olukorda.
Loe lähemalt:https://epl.delfi.ee/artikkel/120255961/anti-leedu-kui-meid-auto-eest-juba-maksma-pannakse-miks-raha-ometi-teedesse-ei-suunata