Eesti autoomanikud on hakanud saama transpordiametilt e-kirju, milles teatatakse, et autotootja on avastanud sõidukis vea ja määranud selle kõrvaldamiseks parandusmeetmed – lihtsamalt öeldes kutsutakse auto tagasi hooldusesse. Kuigi paljud pidasid teadet esialgu spämmiks, kinnitab amet, et sõnumid on ametlikud, ning selgitab ühtlasi, mis võib juhtuda siis, kui omanik neid eirab.
„Autotootja on teavitanud Eesti transpordiametit teie sõiduki suhtes määratud parandusmeetmest,“ seisab teates. „Parandusmeede kehtib sõidukile (järgnevad auto mark, VIN-kood ja registrinumber). Täpsema info saamiseks pöörduge oma edasimüüja poole. Omanikule on parandusmeede tasuta. Palume see võimalikult kiiresti täita, et tagada kõrge liiklusohutuse tase ja keskkonnakaitse.“
Loe lähemalt:https://arileht.delfi.ee/artikkel/120419457/autoomanikud-saavad-transpordiametilt-hoiatusi-mis-nouavad-auto-kiiret-hooldusesse-viimist
Juurdepääsetavus