„Võtsime paberil kandeinfo asemel kasutusele elektroonilise kanderaamatu, mis parandab oluliselt teenuse kvaliteeti, kuna kogu kanderingi info on automaatselt korrektne ja teave igast kandetõrkest jõuab kiirelt Omnivani,“ selgitab ettevõtte kommunikatsioonijuht Madiken Oja. „Küll aga võtab töötajatel uue nutitelefonis oleva süsteemi ära õppimine ja vilumuse saavutamine aega – kiirus pole esiti sama ja vahel tekib ka vigu.“
Maakonnalehega Lääne Elu rääkinud postitöötajate sõnul survestatakse staažikaid postiljone töölt lahkuma, allesjäänud ägavad tohutu töökoorma all ega pea vastu. Uus kojukandesüsteem ei muuda töökorraldust kiiremaks ega paremaks.
„Postiga tegelevad inimesed, kes ei tea postiteenusest midagi. Need, kes teadsid, on lahti lastud või lahkunud,“ ütles lehele üks kauaaegne postitöötaja.
Loe lähemalt:https://maaleht.delfi.ee/artikkel/120400129/postiljonide-pouda-pole-taitmata-on-ule-eesti-vaid-kolm-ametikohta