Täna võttis riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon ette küsimuse, kas Baltimaid Varssaviga ühendama hakkava Rail Baltica rahastamine on piisavalt läbipaistev. Seda küsimust tuleks laiendada üldisele maksumaksja raha kasutamisele.
Konkreetselt Rail Baltica saab järgmisel aastal riigilt toetust umbes 200 miljonit eurot. Peaaegu kõik sellest on CO2-kvoodi müügist saadud tulu. Kui mõelda raudteele kui keskkonnaprojektile, võib öelda, et kõik on hästi. Kahtlemata tooks tõhusalt toimiv raudteeühendus, mis suudaks ka päriselt võtta enda kanda Balti riike läbiva kaubaveo põhiraskuse, vähendada siinset keskkonnajälge märkimisväärselt.
https://epl.delfi.ee/artikkel/120335710/juhtkiri-maksude-varjatud-laiaks-loomine-votab-tahtmise-neid-maksta