Äripäev Online kirjutab, et jaanuaris helistati tarbijakaitseametisse kõige rohkem finantsteenuste pärast, peamiseks mureks olid probleemid laenude tagasimaksmisega, inkassofirmadega, liisingutega.
Tarbijakaitseamet koostas jaanuaris kaubandus- ja teenindusettevõtetele 326 kontrollakti. Kontrollimise põhjal tehti 7 ettekirjutust, 72 otsust väärtegude kohta kogusummas 44 140 krooni, suulise hoiatusega piirduti 7 korral, teatas amet. Teenustega seoses helistati 340 korral. Ka jaanuaris küsisid tarbijad kõige rohkem – 59 korral - nõu finantsteenuste osas (laenud, liisingud jms).
Tarbijatel oli probleeme laenude tagasimaksetega, inkassofirmadega, liisingute ja muu samalaadsega. Loe täpsemalt: http://www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=645f4ff2-266a-499b-a26e-aedb3c206a78 Vt ka: „Maksumaksja sõber on Tarbijakaitseamet ja maksumaksja vaenlane on Finantsinspektsioon“