Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel arutleb, miks on Eesti ettevõtjate häält praegu ühiskondlikus debatis liiga vähe kuulda.
Enne jaanipäeva käis ettevõtlusringkondades ringi idee korraldada üks meeldejääv protestiaktsioon. Mäletate, see oli aeg, kus järgemööda võeti vastu seadusemuudatusi, mis näitasid ettevõtjatele, et neid ei usaldata: autode käibemaksu mahaarvamine, töötajate registreerimine, 1000euroste arvete deklareerimine, juhatuse liikmete töötuna registreerimine. Eraldi võetuna ehk isegi kuidagi allaneelatavad, kuid tervikpilti vaadates ajab ahastusse, mõjub demotiveerivalt ning tekitab lisatööd ja -kulusid ettevõtetele.Loe edasi Äripäevast: http://www.aripaev.ee/blog/2014/9/16/maksustreigi-asemel-tasub-julgelt-sona-votta