Tarbijakaitseamet, maanteeamet ning maksu- ja tolliamet alustasid laiaulatuslikku teavituskampaaniat «Kasutatud auto osta targalt!», mille eesmärk on anda autoostjatele praktilist nõu kasutatud autode ostmisel, kirjutab E24.
Maksu- ja tolliameti peadirektor Marek Helm toonitas, et paralleelselt teavitusega jätkavad ametid ka ühist kontrollitegevust. «Konkreetselt meie ameti huviorbiidis on jätkuvalt käibe varjamine ja varifirmade kasutamine maksupettuste eesmärgil, lisaks sellele fiktiivsed komisjonimüügid, soetusdokumentide võltsimine ja ümbrikupalgad. Ettevõtjatel on õigus oodata ka riigi poolt seda, et oleks tagatud õiglane konkurents ja maksude mittetasumine ei oleks konkurentsieelis,» tõdes Helm.Loe täpsemalt: http://www.tarbija24.ee/2576232/algas-kampaania-kasutatud-auto-osta-targalt